7 Kasım 2011

Bayram sekerleri [biraz elektronik]

Az laf çok şarkı adlı post.

Justice'in albümüne hastayım. Bence 2011'in en iyi albümlerinden birini yaptı. Canon'un albümde bir de "intro" versiyonu var, tavsiyem "Audio, Video, Disco"nun tamamını dinlemeniz.
Justice- Canon




"Viva La Vida..." zamanından beri Coldplaysever bir dinleyiciyim ne yalan söyleyeyim. Yeni albüm "Mylo Xloto" da en azından benim için bekleneni verdi. Favorim "Princess of China". Günde en az 1 öğün, yemeklerden az sonra...
Coldplay feat Rihanna- Princess of China


Meltem Fıratlı sağolsun, sayesinde keşfettim, çok da sevdim bu şarkıyı. Klibiyle birlikte tabii. EMI'dan istedim hemen, albümü çekip derhal kulağa zerk edeceğim, bakalım tamamında neler çıkacak.
Ed Sheeran- You Need Me, I Don't Need You


Bana göre yine 2011'in en iyi albümlerinden biriydi, Yuck. Hemen her şarkılarını çok sevdiğim için ayırt etmiyor, bir demet şarkı koyuyorum buraya. Müzik dergileri sağolsun, sayelerinde keşfettim.
Yuck singles


Bunlar da 8tracks'te gezinirken kulağa çarpan enfes remixler, afiyetler olsun.
Lykke Li-Little Bit [AutoErotique Bootleg Remix] 

Shook-Hold Tight 


Bana göre gelmiş geçmiş en iyi remixlerden biri. Eski ama bu kadar elektroniğe kaymışken onu da anmadan geçemedim. "Oğlanlar yüzünden" diyor, Marie Claire'ler, Vogue'lar, Cosmo'lar yüzünden, diyor, yalana bağladık kafalar gitti diyor... :)
Yelle- A Cause des Garcons (Tepr remix)


Herkese iyi bayramlar.