12 Eylül 2011

Kate Moss+The Vaccines= O la la!

Ah, durduk yerde yine eskiyi hatırladım.

Bazen işimizi gücümüzü bırakır, birbirimize zart zurt sitelerinde gördüğümüz kadınların ayakkabılarını, kılık kıyafetlerini, aksesuvarlarını mail ederdik Billboard zamanında... Şimdilerde Doha'da yaşayan Radyo Eksen'in eski müzik direktörü İpek (Arıbaş) Candan'la çok yapardık bunu gün içinde... Bir şey almayacaksak bile vitrin bakmanın verdiği tuhaf trans anını yaşar gibi olurduk böylece. Bazıları için spor müsabakası nasıl bir afyon türüyse, bizim için de iyi bir ayakkabıya bakmak öyle bir afyondu, itiraf edeyim. Maksat alışveriş yapmak ve hep daha fazlasını tüketmek de değildi. O konuda kendimize güveniyorduk. Biz "bakmayı" seviyorduk, bizim için "güzele bakmak" oydu, "bakıp görmeyi" görülmekten daha fazla seviyorduk. Renkleri seviyorduk, tasarımları değil. Başarılı bir saç kesimine cesaret eden kadınları seviyorduk, kuaföre gitmekten çok mesela. Kate Moss'a olan hayranlık da herhalde modayla alakalı değildi bizim için...

Şimdi durduk yerde ne oldu, ben yine İpek'i özledim. O nedenle Rimmel'in The Vaccines aromalı nefis reklamını kendisine takdim ediyor, yılbaşı gelsin de buralara uğrasın, arada Eksen'in playlist'lerini yapsın istiyorum. Akustik'i istiyorum, Arka Oda'da çalsa da dinlesek istiyorum.

Öyle işte.

Kate Moss & The Vaccines for Rimmel