6 Ocak 2011

Bu sabah kalkınca...

Felix Girard, ay si yu
Sizi bilemem ama ben 2011 için planlarımın hemen listesini yaptım. Piiuuu nası güzel oldu anlatamam!

* Tumblr'dan daha çok müzik dinleyeceğim. Diğer müzik bloggerlarını daha çok takip edeceğim. İnternetin gücünü unutup dergi dergi diye tutturmayacağım. Tamam, biraz tutturacağım ama çok değil.
* Sürekli gelişen ve ilerleyen teknolojiye kendimi yabancı hissetmeyeceğim, iPhone 4 almamak için biraz daha uğraşacağım! (Zeynep yaktı beni.)

La Roche. Bir krem olarak değil
* Yeni evime taşınacağım, her şey ama her şey benim istediğim gibi olacak. Çay fincanı görünce heyecanlanır mı insan? Sevdiğim büfelerin falan fotoğraflarını çekiyorum.Yuh artık.
* Ha tabii, cheescake yapmayı öğreneceğim!
* Noa Gym'e daha çok uğrayacağım, daha uzun yollar koşacağım.
* Krek'in tüm oyunlarına gittim, en çok "Güzel Şeyler Bizim Tarafta"yı sevdim. Daha da çok tiyatroya gideceğim. Hastası olduğum her yönetmenin oyununu izleyeceğim.
* Hatta daha çok Santral'e gideceğim. Santral Sturbucks'ın da hizmetinin üstüne tanımayacağım.
* Cevahir Nando's kapandığı için daha fazla üzülmeyeceğim, Ataköy Plus'a gideceğim sık sık. Gelsin peri-peri, gelsin biralar!
* Daha çok okuyacağım, öncelikle Atilla Atalay'ın yeni kitabı "Mecnun Kuleleri" en başta.
* Ve Turkcell'den kurtulacağım!
* Yılbaşı öncesi Dream TV'de Birsen Birdir'in konuğuydum. Kamerayla olan sınırlı ilişkim nedeniyle sonuç ne oldu bilmiyorum ama 1 saatlik canlı yayın 2010'un en iyileri hakkında kelam ederek, ha Gorillaz'dı ha Daft Punk'tı derken geçiverdi. Çok eğlendim. Şarkıları seçmek çok keyifliydi. İzlemeyenler için videoyu yakında buraya koyacağım.

Bu ara...
* The Decemberist- The King is Dead albümüne takıldım. Şahaneler şahanesi. Yürürken iyi geliyor.
Rox in the Box- The Decemberists



This is Why We Fight- The Decemberists


* Buyrun, diskosuz, French house'suz, elektrosuz gün geçmez.
Louis La Roche- Missing You


* Emre Ünsallı diyor ki "hayatımız bir film olsa jeneriği bu mu olurdu acaba?" Haklı. Hatta bir YouTube altı yorumu cuk oturmuş: "O kadar kötü ki, çok iyi."

20th Century Fox - Blokflut Edition