29 Kasım 2010

Disko faresi: Deadmau5

Türkiye'ye gel arkadaşım
Elektronik dediğiniz sonu gelmeyen bir dehliz ve ben bu dehlizin içinde hastasıyım kulaç atmaların!

"Ne diyor gene bu kendini bilmez kadın" diyen arkadaşlara selam eder, yeni Deadmau5 LP'si4 4x4=12'in kapıda olduğunu söylemek isterim. Deadmau5, nam-ı diğer Joel Thomas Zimmerman, geçen sene "yardırdığı" For Lack of a Better Name ile beni benden almıştı.

Özellikle ilk üç şarkının birbirine bağlandığı "FML", "Moar Ghosts 'n' Stuff" ve "Ghost 'n' Stuff" muhteşemdi. Progressive house konusunda rakibi sayılıdır desek yalan değil. Haliyle yeni LP'si de benim için başlıbaşına bir merak konusu. Şu ana kadar dinlediğim yeni şarkılar da heyecanımı ikiye katlar nitelikte. 7 Aralık'ı bekliyorum. Bakalım siz ne diyeceksiniz?


Bu arada meraklısına: Bu sezon yeni iş temposu nedeniyle Corridor Bar'da çal(a)mıyorum ama 1 Aralık Çarşamba akşamı 21:00'den sonra (sen ona 22:00 de) Noa Gym'in 2. yaş günü hasebiyle Off Pera'da konuk DJ olacağım, bugüne kadar "gelmek istediydik de, ama ne zaman çalıyorsun da, ama istek yapsak mı" falan fıstık diyen arkadaşlarımı beklerim. Sonra yok yere bıdı bıdı yapmayın. Sevgilerimle.

Organizatörlere Sevgi Notu: Sürekli Shantel Mhantel getireceğinize bu adamı da getirin de iki eğlenelim yahu!



Deadmau5- Some Chords 



Deadmau5- Get in the Cart


Deadmau5- Right This Second