28 Kasım 2010

Benim 2010'um!

Saygılar abi
 
Hastasıyım listelemenin. Çok severim biri enseme vursun da "hadi!" desin. Nihayetinde bu sene enseme ilk vuran Musicalife blogumuzun değerli moderatörü Hayalsu Altınordu oldu. Ben de listeledim. Bu senenin -bence- iyi albümleri huzurlarınızda...

Rykspp :P -ergen lehçesinde-
Elbette bu listeyi tamamen kişisel zevkime göre düzenledim. Açtım hard diski, tek tek bakındım. Ne dinledim, nelerden etkilendim.. Geçen senenin olayı The Last Shadow Puppets'sa misal, bu seneki oyumu Two Door Cinema Club'a verdim. The Kooks geçen sene ortalığı Konk'la dağıttıysa bence bu senenin hakkını The Black Keys'e vermeli idi falan gibi, biraz da müzik zevkine güvendiğim dostlarımla ortak paydalarımızı da düşünerek yaptım bu listeyi. Elbette listeler kişiseldir ve herkes kendine göre yaptığı için okunur, nihayetinde tüm dünya bana "Arcade Fire'ın The Suburbs'ünü neden listeye koymadın, dangoz!" diyebilir ama diyorum ya işte. Beni çok etkileyen, deli gibi peşine düştüğüm, belli bir dönem dinlemekten pil dayandıramadığım albümlerim işte bunlar.
Tabii 2010 albüm listeleri yapılırken Aralık ayının hakkı illa ki yenir. Sanki tüm bombalar baharda yazda çıkmak zorundadır. Halbuse öyle değil, biraz erken bir liste bu ama emin olun Aralık'ı uğruna feda edebileceğim bir albüm olur ise bu listeyi güncellemek boynumun borcu.

Şimdi, huzurlarınızda benim 2010'um: Slash, The Black Keys, Two Door Cinema Club, Mark Ronson, Athena, Kurban, Röyksopp, Of Montreal, Skunk Anansie... Buradan buyrun.

The Black Keys- Tighten Up


By the Sword- Slash feat Andrew Stockdale


The Fear- Röyksopp