5 Ekim 2010

Kings of Leon'dan evladiyelik şarkılar

  
Followill Bradırs
Beklenen an geldi, Kings of Leon'un son albümü Come Around Sundown playlistlere yerleşti.
Yurtta şenlik havası var. Kings of Leon aşağı, Kings of Leon yukarı.
Followill biraderleri oldum olası pek sevmiş, Only by the Night'ı hemen herkes gibi ben de bağrıma basmışımdır. Bu nedenle Come Around Sundown'a gerekli coşkuyu gösterdim elbette.


13 tane yepyeni, cillop gibi eser. Heyecanla atıldım. İlk döndürmelerde şunu gördüm, beklediğimize değmiş. Her şey yerli yerine oturmuş. Yeni temizlik yapılmış bir ev huzuru gibi, her şey düzenli ve olması gerektiği gibi. Bu onların sound'unda heyecan verici dinamiklerin sonu geldi demek değil, katiyen. Demek istediğim, solist Caleb Followill'in sesi bile daha bir oturmuş, kendini bulmuş. Ses rengi artık tamamen üzerine bir kimlik kartı gibi oturmuş, nerede duysanız "bu Kings of Leon'dan başkası olamaz" dedirtecek hale gelmiş.

Çıkış şarkısı "Radioactive"e o kadar ısınamamıştım ne yalan söyleyeyim. Ama dinledikçe arap atı gibi açıldı. Eminim Come Around Sundown favorilerim de zamanla değişecek ve Caleb'in sesi gibi yerli yerine oturarak kişisel müzik arşivimde en çok çalınanlar içine yerleşecektir ama ilk etapta; "The End", "Pyro", "The Immortals" ve "Mary"ye vurulduğumu söyleyebilirim. "Mi Amigo"yla da evlenip çoluk çocuğa karışabilirim, albümün ömür geçirmelik şarkı'sı o!

Gönül rahatlığıyla söyleyebiliriz ki Kings of Leon'dan boş çıkmaz. Evladiyelik şarkılar bunlar.
Bakalım sizin favorileriniz hangileri olacak?

Hop! Sony Music'ten Güniz Türkyılmaz'dan haber geldi, grubun önemli notunu belirtmeden geçmeyelim. Albüm ekim sonunda grubun sitesinden resmi olarak stream edilebilecek ve yine aynı tarihte Türkiye'de de raflarda olacak. "Stream etmek varken albümü neden alayım ki canım?" demeyin, albüm candır, iPod kandır.


The End


Mi Amigo


 

Radioactive