18 Mayıs 2010

Neden her şey tersine dönüyor?

Bildiğin 28. yılım şu hayatta.

Biraz çok oldu aslında. Kıçımızda kırmızı kareli lise eteklerimizle yaşımız tutmadığı için Leman Cafe'ye girmeye çalışmamızın üzerinden 10 yıldan fazla geçmesi anlamına geliyor bu. Ya da kendimizi çok asi sandığımız Mimar Sinan Üniversitesi kantininde kahveye para yetiştiremediğimiz için çaya talim etmemiz üzerinden kafadan 5 yıl geçmesi demek.

Hep "ya aslında.." diye başlayıp bir şekilde vazgeçtiğim işlere kalkıştım kendime doğumgünü hediyesi niyetine.



Kalabalık önüne çıkma korkusu vardı. Yendim. Evde kendi kendime liste yapıp sandalyeyi bir ileri bir geri ittirmek suretiyle yapmış olduğum danslarımdan sıkılmış olsam gerek... DJ'lik önemliydi benim için, elbette ustası değilim ama yıllardır içimde biriktirdiklerim vardı.Şimdi sezon kapanana kadar her Çarşamba çalacağım, Corridor'a (Teşvikiye, Reasürans Çarşısı Alt Kat) yolu düşen herkesi beklerim.

Hayatta spor yapamam ben, derdim. Gittim pilatese başladım! "Ay çok seksi" dedi geçen gün bir arkadaşım. "Ne seksisi ya? Çiftleşme zamanı gelmiş su aygırları gibi sağa sola düşüyoruz" dedim ki öyle sahiden. Nasıl eğlenceliymiş. Nasıl zinde kalıyormuşsun.

Asla araba kullanamam ben bu İstanbul'da derdim. Bir günde karar verip, aylarca çalıştım bunun için. Araba almak mı? Ben mi yok! derdim. Biriktirdim, allem ettim kallem ettim, aldım. Biraz eski ama kliması var. Oooh yeter de artar bana.

Hiç yapamam dediğim şeyleri yapar oldum ben artık. Ve galiba her şey tersine dönüyor.
Hiç yapamam deme, vakit geçiyor.

Bu şarkı da, ilk dinlediğimden beri arabayla güneye gidiyormuşuz da, elimizi kolumuzu camdan sarkıtıyormuşuz hissi vererek mutlu ediyor beni.

Buyur dinle.

Kimbilir neden gider, bazen aklımın yolları
Dün gece nerdeydim, yarın bilmem yarın bilmem
Çok mu zor inadına, bir yudum tadına baksam
Güneş üstümüze doğsun, bulutlar yatak olsun

Her şey tersine dönüyor
Neden her şey tersine dönüyor
Bazen her şey tersine dönüyor

Hava güzel kafam güzel, ben güzelim her şey güzel
Kopartma beni dalımdan, kafam güzel kafam güzel
Pilot benim uçak benim, her yer yeşil çiçek benim
Mars benim, Dünya benim, sen benimsin ben senin....

La la la la...


* Fotoğraf deviantArt'ta JoLiTa'ya ait.