30 Nisan 2010

Taze geldi!

Her ay iddialıyız ama bu ay çok başka oldu.

Billboard Mayıs sayısının merakla beklenen kapağında bu ay uzun zamandır peşlerinden koştuğumuz, şarkılarını ilk kez dinleme şerefine nail olduğumuz Athena var! Eee, ilk kez ve sadece diye boşuna demiyoruz. Ekiple Pelin Yılmaz şahane bir röportaj yaptı. Me
ltem'le Pelin'in en sevdiği şarkı Pis de baskıya birkaç gün kala öğrendik ki, albümün adı olmuş. Candaş Arın imzalı fotoğraflara ayrıca hasta olduk. Bana öyle geliyor ki Athenalı Billboard hırsına yenilen, rotasını ara sıra şaşıran bazı arkadaşlarımıza da kapak olmuştur!

Benim kısmetimde maNga vardı. Ekiple Eurovision
öncesi meyhaneye gittik. Öğrendik ki orası Şehr-i Hüzün'ün yazıldığı meyhaneymiş. Final öncesi streslerini atarken, biz yanlarında olmak istedik. Hayko biliyorsunuz Ferman'ın kankası. Aradık, geldi. Şampuan kokan Hayko'nun (duştan yeni çıkmıştı) yan masaya verdiği ayardan, gecenin sonunda "armut" olanlara detayların bir kısmı dergide..

Şanslı bir aydaydım, zira Multitap'le çok eğlendim. Battaniyeyi sırtlarına verdik, Galatasaray'dan aşağı koşturdular. Harikaydı.
Post Dial desen, Cihangir'de bir kafede oturduk. Çene kaslarına eziyet gibi, konuştuk, müzik gündeminden, dedikoduya ne var ne yok bitirdik, memleketi de kurtardık. Softa desen, zaten demolarını torpille dinlemiş olmanın verdiği rahatlıkla, çok sevdiğim gruplardan biriydi, tez zamanda sahnelerini izlemem lazım, en büyük eksiğim. Çok koşturduk, çok güzel oldu.

Soaked, Aslı, Kolpa, Courtney Love, Christina Aguilera, Slash, Efes Pilsen One Love, Sonisphere ve Heavy Metal'in 66+6 Köşe Taşı eki de bu ay ellerinizden öper. Şuradan koklayabilirsiniz.


***BLOG BONUSU!***
Athena 2007 Ocak ayında da dergimize konuk olduğunda, bizzat Gökhan Özoğuz beni arayıp teşekkürlerini sunmuştu. Çok şaşırmıştım. Arada üçüncü kişilerden kaynaklı sorunlar olmuştu fakat Gökhan sorunlara bile naif ve efendi bir şekilde yaklaşıp takdir toplamıştı. Athena bu işin karşılıklı mutluluk üzerine kurulduğunun farkında, seviyoruz onları.

* Bu arada üzerine tıklayarak okuyabileceğiniz eski röportajda spotlar daha yazılmadan bu halleriyle Gökhan'a göndermiştim, öyle kalmış arşivde.