24 Mart 2010

Buyur sahip!

Kurban, benim için ilk albümlerini yayınladıkları 1998'den bugüne çok özel bir grup olmuştur. Birçok kez konserlerinde kalabalıkta ezilme tehlikesi yaşamama, bir tanesinde neredeyse denize uçmama ramak kalmasına, hatta aşağıdaki röportaj ve çekim öncesinde grupla hayli çetin bir mücadeleye girmiş de olmama rağmen (sonrasında şeker gibi olmuşlardı gerçi o ayrı), adamların gönlümdeki yeri öyle ayrı ki, ne yapsalar benim için her zaman tolere edilebilir bir hale geldiler.

Kurban'la Sahip vesilesiyle, albümün geçtiğimiz sene Kasım ayında çıkacağını düşündüğümüz için (onlar da öyle düşünüyordu gerçi) Pelin'le birlikte kapak röportajı yapmıştık fakat sonrasında hemen her grubun başına geldiği gibi albüm çıkışı gecikti. Gecikti, gecikti ve aradan beş ay geçtikten sonra albüm nihayet raflardaki yerini buldu.

Albümü beş ay öncesinde dinleme şansı yakalamıştık lakin şimdi elimizde kanlı canlı tutunca, kimse olmadan kulaklığa gömülünce insan daha farklı algılıyor, tabii hemen her şarkıyı. Ben "şiddet kullanarak" tavsiye edeyim de, albümü dinleyip favorinizi seçin.

Çıkış şarkısı "Soykıran"ı web sitelerinden dinlemiş ve nasıl da çılgın attığını zaten görmüş idik. Albümün geri kalanının da ondan aşağı kalır yanı yok. Gene de ilk "döndermede" favorim "Hakim" (ben genellikle A1 seven bi insanım) ve "Yobaz".

Bir kıyak olarak da o gün çekim yapılırken cep telefonuyla çektiğim şu vidyoyu da huzurlarınızda ifşa ediyorum. Burak ve Deniz'in çekimlerine denk gelmiş. Fotoğrafları çeken fotoğraf editörümüz Dinçer Dinç. "Kımerağ arkanız var yeağğğğ" diyen yüzü görünmeyen kişi ben, bir ara kamerayı çenesine soktuğum kişi Burak. Sonrasında "kamera mı bu şimdi" diyen Özgür, sonunda poposunu çekmeyi başarabildiğim arkadaşımız da makyözümüz. Diyaloglar fantastik.
Umarım forumlara düşmeyiz.

(Kamera tutmayı ezelden beri becerebilen bi insan olsaydım dergici olmazdım di mi?)

Röportajı merak ediyorsanız da, alttaki fotolara tıklayıp okuyabilirsiniz. Ve evet, ben de sizi çok seviyorum. :)