24 Ağustos 2009

Pearl Jam'in gizli 9 kapağı


20 Eylül'de Pearl Jam dokuzuncu stüdyo albümleri Backspacer'ı yayınlamadan evvel, resmi sitelerinde şık bir hareket yaptı ve
Tom Tomorrow tarafından hazırlanan dokuz ayrı Backspacer kapağını internete saldı.

Her bulduğunuz kapağa tıkladığınızda o kapak sizi resmi siteye yönlendirdi ve böylece 9 parçalık puzzle'ı tamamlamak bize düştü, çünkü işin ucunda albümden Speed of Sound'un yayınlanmamış (ve muhtemelen de hiç yayınlanmayacak) demo versiyonunu indirmek gibi bir güzellik gizliydi.

Pearl Jam yazımı yazma esnasında 3 günümü bu işe ayırdım, bloglarda ya da forumlarda açıklanan 9 siteden (ki bunların açıklanması da zaman aldı) uzak durmaya çok çaba sarfettim, sonra bir ara vazgeçtim, sonra yine sardırdım. Ve 9 ayrı albüm kapağını internetin karanlık dehlizlerinde alnımın akıyla bularak (nihayet!!) hemen Speed of Sound'umu indirdim.

İnternette dolanarak spoiler bulmanız zaten mümkün ama "ben de emek vererek şarkımı bileğimin hakkıyla indiragandi!" diyorsanız kolay gele... Zira Google'da "Pearl Jam, Backspacer album art" falan yazmak bir yere kadar sonuç veriyor...

Şarkıyı merak edenler buraya buyursun, oyuna dahil olmak isteyenler buraya...