17 Mayıs 2009

Pazar sözlüğü

MEDYA MÜFETTİŞİ. Korkunç bir program olsa gerek. Ama henüz izlemedim. İçinde bu kadar sert sessiz geçen bir programı kim izleyebilir?

TAŞIYICI ANNE. Sizi alkollüyken eve bırakan, hatta merdivende yığılmamanız için çantanızı bile taşıyan çok yakın kız arkadaş. Kanka. The One.
GÖTÜRAGANDİ. Siz alkollüyken sizi kolayca evine atabilen kanka-sandığınız-ama-kanka-olmayan erkek. Mambo Number Five.

KRALİÇE SÜİTİ. Çok güzel olan kız arkadaş. Çevrenize serpiştirin. Yumoş ayısı gibi mutlu olun.

HİT ALMAK. Bahar aylarında Milliyet'in Taksim meydanındaki counter'ı gibi hissettiren şeyler duymak/görmek.

FİLE TOPUZ. En son 1993'te gördüğümüz ve bir daha göremeyiz sandığımız ama 2009 Mayıs'ında Şanlıurfa'ya giden bir Türk Hava Yolları hostesinde rast geldiğimizde çılgınsal bir sevinç yaşadığımız şey. Veri fantastik.

GÜRGEN ERBEN. Koltukaltlarından gözümüzü alamadığımız sanatçı. Fakat ikili billboard'larda gördüyseniz, sol kolunun fotoşop ayarı kaçmış, biri ince biri kalın duruyor.

KEREMCEM. Kotex reklamında minx bebeğiyle oynayan abi. Ama onun da fotoşopu gelmiş, Keremcem başka yere, onun göz hizasında olması gereken minx bebeği başka yere bakıyor. Ayrıca Keremcem kaç kez regl oldu da Kotex Young reklamında oynuyor? Gözümü gönlümü yordu.

MUTLULUK ANDI İÇTİLER. Alişan'la Çağla Çikel'in proğramında gördüm, altyazı geçiyordu. Ben hiç içmedim, tadı güzel mi?

HACI BEKİR'İN BRUNCH SOFRASI. Urfa'da gördüm. Urfalı Beybo gibi bakakaldım.

KAÇAMAK FASLI. Manga'nın bir dakika süren orgazm şarkısı. Çekgzel olmuş da konserde nasıl çalınacak Fermanaga?

AYLİN ASLIM. Sen mi isimli şarkıyı yazarak bizim gibi tüm amazonlara armağan etmiş olan boncuk saçlı kadın. Üstelik diyor ki: "Gel, bileğinin hakkıyla gel, kimsenin altına yatmadan, üstüne basmadan gel, sen mi beni öldüreceksin, sen mi beni durduracaksın? Tırnaklarımla kazdığım yoluma mı çıkacaksın?" Tırnaklarımızı bileyliyor ve kendisine alkışlarla eşlik ediyoruz bu Pazar...