26 Mayıs 2009

Çay getirenleriniz bol olsun

Şu fotoğrafı koymayacaktım ama gene dayanamadım.

Zeynep ve Ömer'in geçtiğimiz ay yaptıkları, Mayıs sayısında Billboard'da yayınlanan maNga röportajı öncesi, biz de Meltem'le Teoman çekimine gitmeden önce Sony BMG'ye uğramış ve bir çaylarını içmiştik.

Sanki maNga solisti Ferman Akgül Türkiye'nin en büyük rockstarlarından biri değilmiş de bize çay servis etmek istermiş gibi çıkan şu fotoğrafı da ekipten biri çekmişti.

O kadar güldüm ki görünce.

Billboard'un kadrolu köşe yazarı Ferman'ın Billboard Haziran yazısını önümüzdeki sayıda okumak isteyenler görecek ki, kendisi benim Teoman röportajımı refere ederek bir şeyler yazmış. Ama röportajı benim yaptığımdan haberdar mı ondan emin değilim. Gene de acayip mutlu oldum.

Çünkü bazı insanlar vardır, hep telefonda konuşursunuz ve yüzlerini bilmezsiniz. Bazılarının isimlerini duyarsınız ama tanıştığınızda o mudur değil midir emin olamazsınız. Ferman'dan yazısını her ay isteyen kişi olmadığım için, acaba köşesini yazarken o röportajı benim yaptığımdan haberdar mıydı merak ediyorum.

İlk fırsatta öğrenicem.