16 Şubat 2009

seattle'dan abim geldi

hiç ayakkabı takıntısı olan kadınlardan olmadım, olamam, üşenirim.

fakat yukarda görmüş olduğunuz yavruyu görüp de sevmemek mümkün değil! jack purchell'in müthiş converse tasarımlarından kurt cobain serisi! en sevdiğim nirvana şarkısı "tourettes" şerefine, gördüğüm dakika kendisine daldım, aşığıyım ve uzaktan sevemezdim onu daha fazla.

onu alıp kırda bayırda festivale gideceğim, üzerine bira dökeceğim, alışverişe gideceğim, konserde ayaama basan birine kafa atacağım, yağmurda gezeceğim, yeni yerlere gidip yeni insanlara el edeceğim, üzerlerine basıp solisti görmeye çalışacağım, gizlice kulise gireceğim, bacağıma dolanan mikrofon kablosunu silkeleyeceğim, yere düşen ruju ezeceğim, kahveciye gideceğim, bir kahve de ben dökeceğim, araba içinde uyurken onları pencereden sarkıtacağım, çalışırken bağdaş kuracağım ve topuklu giyerken mutlaka yanıma alacağım....

bu gördüğünüz ayakkabı benim için yaratılmıştır, sakın kimse alıp da giymesin!

sevgilerimle...