5 Ocak 2009

Sebola Mizah Teknolojileri Vakfı gururla sunar!

Kişisel ileti konusunda öncü bi insanım anladım ki, öncü bi insanım.

Google'daki gereksiz neşe üzerine bir hikaye yazmıştım. Yani dünyanın en büyük şirketlerinden birisin, milyon dolarlarla oynuyorsun, tabii ki neşeli olacaksın. Hatta sen neşeli olmayacaksın da kim olacak? Onların böyle bir her şeye ünlemle koşmaları bir nedir gibilerinden. Spam'leri silersin, "Hooray, no spam here!" yazar, efendime söyleyeyim chat kendiliğinden kesilir, sonra yeniden bağlanır, "...and, we're back!" yazar. Her şeyde bir alkış kıyamet, noluyo abi? Kendin kesildin, kendin bağlandın? Sana bir etkim olmadı ki benim? Spam'leri Hotmail'de de siliyorum ama onlarda böyle gereksiz bir neşe yok mesela, efendi gibi "boş kaldı buralar" diyo. Google'a noluyör? Diyerekten...

Sonra bikaç gün gtalktaki iletilerim bunlar oldu.
Sonra gördüm ki arkadaşlar kullanmaya başlamışlar iletilerinde, kendileri bulmuşlar gibi. İsmimi yazın olm! Ben dikkatinizi çekmesem bilmemkaç yıllık Google cümlelerinden haberiniz olmayacaktı. "Hooray No Spam Here" diye grup kurar, şerefsizim ki ilk single'ıma adınızı veririm, bunları bir bir ortaya dökerim!

Evet ben de Boxer editörü arkadaşımız Kemal Ekin'in Firefox'da "about:robots" yazınca çıkan komik görüntüyü (artık buna da bi zahmet siz bakın, hem de Türkçesi var artık) iletime Daft Punk'a olan derin sevgimden ötürü "about:robots" yazarak tescillendirmiştim bi vakit, ama bak delikanlı gibi ismini verdim. O buldu o söyledi bana. Evet.

Ama Sebola Mizah Teknolojileri Vakfı olarak hizmette sınır koymuyorum. Şimdiki iletim bikaç zamandır "Go Online". Facebook chat'ine selam ediyür, böyle bir durum. Bunu da tepe tepe kullanın, armağanım olsun size. "Hep bir adım ileri gitmektir olayım" der gibi olacaksınız. Manitalar "ay ne kadar zekisin, sen mi buldun, sevişelim mi" falan diyecek, kapınıza dizilecek. Bu da size kıyağımdır, hadi gene iyisiniz.


Bişi lazım olursa cepten çaldırın ben sizi ararım.

Hadi lennnnnnn!