4 Ocak 2009

ey neşe, geldiğinde sağ tıkla cnm, pls, xoxo


tam 320 aylık olduğumu öğrendim!
9724 gündür dünyadayım.
233384 saattir yaşıyorum. 14003073 dakika da denilebilir.

bugün görüştüğüm 14 yıllık canorka arkadaşlarımla anladık ki, hesabı artık 30'a göre yapıyoruz. yani tüm muhabbet "30'a 4 kala", "30'a 5 kala" falan üzerinden yürüyünce, büyük ölçüde tırsı da bünyeleri kapsamıyor değil. (vay be. bünye demeyeli yıllar olmuştu. en son gripin'in bi şarkısında "boşvermiş bünyeyi" lafı geçtiydi, o gün bugündür bünye dememiştim, iyi oldu.)

çılgın atarcasına kırışıklık kremine koşmadık elbette. durumun geyiğini çevirdik ama aklımızda hep lise yıllarımızdaki saçmasapan şeylerimiz vardı. hayatla derdimizin hiç bitmediği, birbirimizleyken en eğlendiğimiz yıllarımızdı zira lise..
şimdi herkes çok kadın kadın oldu, ama artık bunu garipsemek bile garip kaçar oldu. meslekler oldu, manitalar yüzüklendi, hayko cepkin'in deyimiyle "tıtıklar papaklandı, papakları tataklandı"... her şey olacağına vardı falan.

vay anasını, 320 ay ne lan?

tevekkeli değil, bizim ulaştırmadaki şoför abilerimizden birinin "ntv'de staja mı geldiniz?" diye sorması ve beni "taş çatlasın 22" sanması üzerine peydahlanan neşe!

artık çok olgun bi insanım ben sevgili 2009, 320 ay bu boru değil.

herkese hepi niu yiır....