29 Ocak 2007

ehhh nihayet...

Efendim, hayırlara vesile olsun diyeceğimiz bir güzellik de muhterem dergimiz Billboard'un yeni sayısı. şimdi kendi yavrumuzun bize kuzgun görünmesi durumu söz konusu, bu nedenle objektif bir yorum yapamıyorum. ama diyebilirim ki şu ana kadarki en özenli kapak çekimleri, günlerimizi harcadığımız ve çoğunlukla menajer kaprisleriyle haşır neşir olduğumuz röportajlar, gülmekten masadan düştüğümüz acayip anlar ve herbiri bir anı olan sayfalar... hepsini biz yaptık.
elimin değdiği birçok sayfa var ama ben en çok kurban röportajımı sevdim. zeynep'in gripin röportajı ve ömer'in lauren garnier röportajları da favorim.. meltem fıratlı imzalı bir manic street preachers yazısı da hepimizi kıskandırdı. bir gün ben de öyle yazmak istiyoruuuum!
alalım, okuyalım. dın dın dın (reklam jingle'ı)
çok sevdik biz.