13 Kasım 2009

Bu yazı senin şerefine, çaça!

Tanıdığım en yetenekli insanevlatlarından Pelin Yılmaz, Bilbort isimli köşesinde "Billboard'umu Tanıyorum" diye bir bölüm başlattı. Bu ayki ilk konuğu benim. Aslında eski bir müzisyen olduğumu, ama ilk albümüm Doydum Bu Yaz Karpuza üç sattığı için müziği bırakıp editör olmaya karar verdiğimi yazmış. "82'liydin dimi lan sen?" gibi sorular sorarak hakkımda az biraz bilgi edinip caaanım Kurban'lı sayıda afişe olsam da kendisine kızamıyorum. Fakat albüm kapağımı nerde bulmuş? Gülmekten soramadım.

Nasıl kızayım ki? Amsterdam'a gideceği sırada vize işlemleriyle uğraşırken, aha şu fotoğrafı monitörüme yapıştırmış bir kişidir kendisi.


Şuradan görebileceğiniz, adresinde kendisinin harikulade eserleri mevcut, özellikle "Piç Değilim Ben" ziyadesiyle efsaneleşmiş bir eser. Kendisi tam 19 bin küsür kere ziyaret edilmiş, "Hey maşallah" diyor, kendisine Ekşisözlük'te nice pırıltılı karmalar diliyor, gözlerinden öpüyorum.