10 Ağustos 2009

Günaydın..


Isınıp uyumayı unut
Sarılıp ağlamayı da
Günaydın
Gittim ben...

"Günaydın, gittim ben" çalıyordu, her yanına gittiğimde.. Ben o zamanlar stajyerken radyoda, o program yapıyordu. Dünyanın en güzel seslerinden biriydi, bana göre. Ben o kadar aşık değildim mikrofona, o aşıktı, görüyordum gözlerinde, tutkulu olmak öyle bir şeydi.. Çok istemek ve başarmak öyle bir şeydi.

Sevgili arkadaşım Beyzah Alabay'ı kaybettiğimizin üzerinden bir sene geçti. 9 Ağustos günü ben de onun için "Günaydın gittim ben" çaldım, düşündüm, çok çabuk ve acımasız geçiyor zaman, kötülüklerin de iyiliklerin de üzerinden..

Yasemin bu fotoğrafı koyduğunda Facebook'taki sayfasına, gülümsedim, gözlerim doldu ama çaktırmadım, ince ince sızladı içimin bir yerleri, düşündüm, insan hakikaten her şeye alışabilir mi diye...

Huzurla uyu, sevgili arkadaşım Beyzah, mutlusundur umarım gittiğin yerde.. Serhan'a da selam söylemeyi unutma.