4 Temmuz 2009

Yılın ilk yarısının en iyi şarkısı bulundu!



Eğer Kasabian'ın son albümü West Ryder Pauper Lunatic Asylum çıkmasaydı zaten hazır kötü gidiyorken her şey, daha da kötü gidiyor olabilirdi.
"Underdog" olmasa sabahları höykürerek uyanacağım yeni bir şarkı bulmak için uğraşmaya halim yoktu.
"Fast Fuse" olmasa "hit me call me, hit me call me (ki bunu heaven may call me diye söyleyen de var, artık Allah ne verdiyse) cause i won't be there!" diye tepinemezdim, canım istemiyordu.

Ama yok, tam ben "her şey düzelecek, önce ben sonra her şey" dediğim sırada "Vlad the Impaler" geldi, azıcık daha kazıdıkça "Where Did All the Love Go?" geldi...

Temmuz sıcağına iyi geldi.
Dinledikçe ben iyileştim, dinledikçe dünya değişir mi? Değişti.

Müzik dünyayı değiştirir mi?
Benimkini değiştirdi...

Her şeye inancımı kaybettiğim sırada, iyi geldi.