17 Temmuz 2007

uyku mu geldi canım benim?


evet çok fena düşününce ama böyle bir gerçeklik var hayatta. madonna desen en anne'den daha anne, all saints yıllar sonra anne anne biraraya geldi, dolores'in anneliği zaten dillere destan, sophie ellis-bextor da yavrulamış daha yeni öğrendik...

ben neden olmayayım?
hayır, tamam, şu an için demiyorum, zaten şu an için bir şey denmez, insan kendini hiç hazır hissetmez, o ayrı.
yavrulamak da değil maksadım.
fakat, böyle bir şey var işte hayatta. dünyanın en büyük rockstarı oluyorsun, dünyalar dolusu para kazanan bir dans tanrıçası falan oluyorsun, fakat bir ara, derhal hamile falan kalıp, minik minik yavrular dünyaya getirip, akabinde zayıflayıp tığ moduna geri dönüyorsun.
sonra da diyorlar ki, "annelik gibisi yokmuş hayatta". hayatta her şey yalanmış diyorlar.

üstelik en büyük lüksünüz, şişip şişip davul olmanızın yanı sıra, istediğiniz her an aşermek kisvesi altında mütemadiyen sindirim sisteminize yatırım yapmanızdır.
kimse size bir şey diyemez. o "kilo aldığın an giderim" diyen eşiniz aman çocuğa bir şey olmasıncılık yapar, yedirir, içirir, koşar, alır, gelir falan.
ha bebek doğduğunda, vızıldadığı an kıçını döner yatar, o ayrı.
hiç olmazsa o zamana kadar şu krallığı devrediyor ya, sen hüküm sürüyorsun ya, ohhhhh.. mis gibi.

efendim, emirgan'da hamile manavı varmış, gerçekten içinde her mevsim her şey varmış. bak babaların da işi kolay artık. "benim canım mandalina çekti hüsamettin"mi dedin, ooooh hüso hemen bi koşu emirgan manavına, üstelik gece de açık, yazın ortasında sana mandalina kapızlıyor. böyle güzellik, böyle rahatlık var mı? valla süper.
işte bu nedenle, eyy sırf aşermenin verdiği manevi hazza doyayım diye çocuk yapacağımı sananlar!
tamam, biraz haklısınız, mideme düşkünümdür, ama o kadar da değil canım.
valla çocuk istiyorum. yapacağım da.
rockstar da olmak isterim ama bu daha kolay. hem sana benzeyecek, hem sen yetiştireceksin, yemini suyunu vereceksin, zaten kuş kadar bir şey değil mi bu çocuk dediğin şey?
hayattan sıkıldığın an al sana karakan işte. oyna, uğraş, uyu, taşı, besle.

başka işin mi var allasen?
şimdi değil tabii canım... sonra. yapacağım bunu ama.