28 Nisan 2007

gönderiyi getirdim efendim...

gönderiyi geri getir diyor yukarıda türkçeleştirilmiş blogger şeysi.
tırsıyorum.
ilk tırstığımda blogger'ı ruhunu kaybetmiş gibi ingilizceye çevirmiştim sanki muhteşem bir ingilizcem varmışçasına. sonra bozuldu, ne biliyim bir şekle girdi, yok konnekşın monnekşın hataları verdi. ellemedim sonra ben de.
ama işte, gönderiyi geri getir, biraz çok oturgaçlı götürgeç gibi oluyor ya, bana sinir yapıyor bu durum!
bu ara fazla ingilizce konuşmak-konuşamamak-rahatsızlanmak durumlarında kaldığımdan olabilir bu "ay gözüm şeyoldu" durumu.
otobüste bile turistler bende bir "ingilizce yol tarif edebilir" ifadesi seziyor sanırım, ki bu çok stres bir durumdur. kaldı ki türkçe yol tariflerinde bile sıkıntı yaşayan biriyim ben!
törn rayt, left, yok yok en iyisi follow mi deyip elalemi kapısına kadar götürmek zorunda kaldığımı bilirim!

ingilizceyi lisede, hotline'ın "victoria road"lu serisinden öğrenmiştik, "victoria road rap rap rap" nidaları içinde.
bu aralar da "birds can't fly" diye rap yapan sultana'nın "kuşu kalkmaz"ına takıldım.
nerde sue'lu terry'li victoria road, nerde kuşu kalkmaz, kuşu kuşu kalkmaz?!
ama zamanına göre son derece cesur ve iyi bir şarkıymış, şimdi anlıyorum!

neyse biraz yorumları yöneteyim ben, i tunes kendi kendini proses etsin :)