4 Ekim 2007

long nights...



önce ayaklarım karıncalandı. uzattığım için öyle oldu sandım.
sonra burnumun içlerinde biryerler, sanırım sızladı, öyle gibi hissettim, emin olamadım.
sonra tutamadım, ağlamaya başladım.

ortada birşey yoktu. sadece kulaklığımı takmış ve ayaklarımı uzatmıştım.
güzel bir ışık açmıştım.
güzel de bir müzik.

sonra çalmaya başladı.
önce ayaklarım karıncalandı. sonra da... ağlamaya başladım.
engel olamadım.

"düşüyorum...düşüyorum...güvenle, yere."

tıpkı rüyalarımdaki gibi. uçuyorum, uçuyorum, sonra düşüyorum...
korkuyorum, irkiliyorum, ya şimdi ne olacak, ölecek miyim, her şey sona mı erdi, düşüyorum, düşüyorum...
uyanıyorum.
onun gibi.
çalmaya başladı.
10 sene önce beni başka sebeplerle ağlatan şarkıyı söyleyen adam, beni yine ağlattı.

"korkum yok
yalnız olduğumda
daha önce olduğumdan daha iyi olacağım..." diye başlıyordu...

"uzun geceler düşmeme izin veriyor
ışıklar gidiyor
bırak hissedeyim
düşüyorum
düşüyorum
güvenle, yere."

içimden bir şeyler kopup, en okumuş yazmış zamanlarıma doğru yol aldı.
denizkenarındaki okulda, sahildeki banklara doğru...
elimde çayım, hava soğuk, denizkenarında üşütür müyüm diye düşünmediğim,
ağaçlı yolundan uzaklara yürüdüğüm, yürürken hiç yorulmadığım yola,
kulağımda başka şarkıların çaldığı, ama hep şarkıların çaldığı,
ayaklarımı denize uzattığım güneşli terasa doğru birşeyler yol aldı...
sevdiklerime, benden uzak olanlara,
uzak olacaklara,
hep uzak olmuşlara,
nedenini hiç bilemediğim rüyalara doğru yol aldı.

her seferinde düşermiş gibi hissettiğim,
ama güvenle yere indiğim yeşilliklere doğru yol aldı.
üzerinde ağladığım ders kitaplarıma doğru yol aldı.

sadece iki dakika aldı.

o zamanlar çok uzun yağmurlar yağardı.
ve ben penceremi hiç kapatmazdım.

...Have no fearFor when I'm aloneI'll be better off than I was beforeI've got this lightI'll be around to growWho I was beforeI cannot recallLong nights allow me to feel...I'm falling...I am fallingThe lights go outLet me feelI'm fallingI am falling safely to the groundAh...I'll take this soul that's inside me nowLike a brand new friendI'll forever knowI've got this lightAnd the will to showI will always be better than beforeLong nights allow me to feel...I'm falling...I am fallingThe lights go outLet me feelI'm fallingI am falling safely to the ground...