24 Ocak 2007

vergi iadesi ve cyndi lauper..


bugünlerde 80'lere fena taktım.
1982 doğumlu biri olarak bu duruma "80'lere bir saygı duruşu" diyebiliriz.
ilkel dönemlerin en ilkel bilgisayarlarından biri olan naciye'yi vergi iadesi aşkıyla yanıp tutuşan babama kurup, eski bilgisayar (bkz. windows 98 dolu bir naciye!) içindeki 80'ler klasörüne çok fena bir dalış daldım!
cyndi lauper, jayne collins, pet shop boys, c.c.catch, irene, donna summer... birkaç gündür sapık gibi 80'ler dinliyorum ve kendimce bir disko topu ambiyansına doğru gidiyorum...
bilgisayar aşırı lost yüklenmesinden kelli iyice bir dolup taşsa da (kulaklarımda bilgisayar alırkenki, "ya çok fazla GB'a gerek yok, ben yazı yazıp müzik dinleyen biriyim alt tarafı" cümleciği tekrar ediyor!) niyetliyim, müthiş bir arşivim olmazsa tek gözüm açık giderim.
bana bir alkış!
bu arada, coca cola light'ın meşhur "alkış"lı reklamına bir alternatif de benden: "koca marketten herkesin gözü önünde elinde bir adet pedle çıkan kızlara bir alkışşşş!"
sevgiler efendim.