18 Kasım 2010

Müzik için Robot!

Site böyle evet.
Karambole geldi, yazamadım. Müzik için Efes ekibinden sevgili arkadaşım Özlem Apaydın, ki kendisi Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Sosyoloji bölümünden sınıf arkadaşım olur, torpilliyimdir, efendim kendisi bana sormuş idi. Hatta tam da Imogen Heap konserinde karşılaşıp, birkaç sonrası gün sormuş idi. "Bizim bloga röportaj verir misin" demiş idi. Ben de birkaç soru yanıtlamıştım, ama sonra üzerine epey zaman geçince unutmuş idim. Meğer ekip röportajları sıraya koymuş, bendenize ancak sıra gelmiş. Ama işin trajikomik kısmı, ben röportajı verdiğimde Billboard hala hayattaydı, röportaj yayınlandığında ise çoktan kapanmıştı. Neyse, en azından fikrim zikrim değişmedi. Hala kim gelsin derseniz, Daft Punk diye böğürürüm. Tron gelsin, Tron. Aklım çıkıyor.

Efendim Müzik İçin Efes'te bendenizi ağırladıkları bölüm için buyrun tıklayın.
Bu vesileyle kendilerine teşekkürü geç de olsa borç bilirim...